En spännande tisdagmorgon i förorten!

När alla ongar har ögoninfektion och förkylning sedan fem dagar tillbaka,då är det inget annat att göra än att åka till Doktor Kent på Vårdcentralen. För att få ordning på dem igen.
För att få ordning på mig, fick det bli ett litet besök på Nordgårdens bageri... Det stod mellan det och Bärnarps i Billdal, men det går egentligen inte att jämföra de två. Tänkte lite variation kunde vara kul, men nej. 
 
Apropå variation... Igår fick jag för mig att jag skulle trimma lite här och där på tomten, typ runt brevlådan och så. Det är Per som är trimmaren i vår familj. Men det var ju kul! En stund. Sen darrade mina armar i flera timmar! Och jag som trodde jag hade armmuskler, i och med allt kånkande av kidsen.
 
 
Såg en ny skylt i Origohuset härom dagen; Personal Training. Hoppas det är som det låter och inget annat, jag har nämligen tänkt mig något sånt till hösten! Bara tanken gör att jag redan känner mig fit, hit med en bulle till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0