Toker, rumpnisse, apunge...

Julia tog sin första promenad utomhus veckan innan snön kom. Hon var förtjust, minst sagt! 
 
 
 
Hon stod på näsan ett par gånger, men i övrigt gick det mycket bra!
Nu har det inte blivit utomhuspromenad sedan snön kom, men här inne springs det desto mer.
Toker riskerar att få ett nytt smeknamn. 
När jag stod i köket imorse, insåg jag hur mycket hon påminner mig om Kramer. Plötsligt kommer hon insladdad på snedden med ett stort flin över hela ansiktet och den lilla tungan som alltid frenetiskt slickar överläppen, med en finurlig "jag har just kommit på tidernas bus!"-min! Japp, Kramer it is!

Kommentarer
Postat av: Flott

Gose pluttan. Stolt gudmor!

2012-12-07 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0