Tack!

Alla mår bättre!

Det blev en knasig 3-årsdag för älskade Nelly som inte mådde så bra på förmiddagen, men som kom sig allt eftersom. Lite uppvaktning på morgonen, sedan lite till vid lunchtid.

Efter många turer hit och dit gällande julfirande, blev det så bra att Annika och Brian hämtade Nellan och mig efter middagen och så åkte vi till Åsa. Där blev det ytterligare lite uppvaktning och senare faktiskt tvåans bingo (hjälp, vilket tempo! Minns inte sist jag kände mig så stressad! Men triumfen när man hann med ett plupp kändes desto bättre!) innan jag tackade för mig.

Imorgon kommer Per och småtjejerna, då är alla samlade och då ska vi fira GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0