Skärpning!

Kollade just igenom mina foton på Instagram. Man skulle kunna dela upp mer eller mindre alla foton i två olika kategorier: barn alternativt bullar. Så långt stämmer mitt bloggnamn överens med vardagen. Men! Vad hände med rock'n'roll:en i mitt liv?? Och hårdrocken?

Det fanns en tid då polarna visste vilket jag menade när jag sa "ikväll ska jag ha mitt hårdrockslinne!". Det finns även en hårdrockskjol, väl bevarad djupt inne i garderoben, som har uppträtt på Kallis, Poison med Alice Cooper, karaoke, say no more..! Känns som 150 år sedan.

Tur att Metallica äntligen mjuknar när det gäller Spotify..! Lite "Fade to black" i högtalarna medan man skivar upp en banan till småungarnas mellanmål, mer rock'n'roll än så blir det nog inte på ett tag till..!

Så jag böjer mig för omständigheterna, och dänger med två foton från gårdagens mysiga och roliga men kalla eftermiddag på Liseberg med Nellan!

(Mer rock'n'roll, kanske årets nyårslöfte?)

 

Tre kaniner fick Nelly krama, lyckan var total!
 
Typiskt göteborgskt vinterväder efter den vackra snöns försvinnande. Men kallt som attan ändå!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0