Maslow var det va?

Nog för att sömn, denna bristvara i mitt liv, allra troligast är en av stenarna i herr Maslows pyramid, och gudarna ska veta att jag ser fram emot en natt med 6 timmars sammanhängande sömn, (kom igen, småkidsen är 14 månader, snart dax eller?) men en tjejmiddag med god mat, gott vin, gott snack och goa tjejer borde vara om inte på samma nivå som sömn så näst intill!
 
Trots föregående natts snåla utbud på sömn, är jag full av energi! Nu känner jag såhär: jejeje try me, ungar! Om ni så ska vakna var tjugonde minut hela natten, så fixar jag det med ett leende på läpparna, nynnandes "Tänk om jag hade en liten liten apa umpa umpa fallerallera" eller något annat käckt! 
 
Men för att inte straffas alltför mycket för denna sturskhet, släcker jag och säger go'natt ungefär...nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0