Bloggen är inte död! Inte ens sjuk!

Det finns saker jag vill skriva om, men som om det inte var tradigt nog att datorn pajat och det är jobbigt att behöva en mus, så är nu musajäv--n borta! Nu plitar jag på Ipaden, men jag har aldrig vant mig vid den.
Så jag får lugna mig med bloggandet helt enkelt :)
 
Julen blev i alla fall bra, trots sjukdom. Förra året var behållningen med tomten att få dela ut paket, i år att slita upp dem och be om fler utan att ens hinna titta vad som var i! Nellys behållning alltså, själv njöt jag lika mycket i år som förra året av tomtens uppenbarelse! 
 
Nu sover de små i rummet bredvid, Nelly är i Åsa, och Per har bjudit på mumsig rödspätta till middag.
Nu väntar en god natts sömn (I wish!)!

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Ja, blev änna lite orolig där! :)

2012-12-30 @ 20:12:08
Postat av: Pernilla

GOTT NYTT ÅR- allihop!!
Vi har det fantastiskt gott!
(Glömt pin-kod hemma så jag nås lättast via mail om det skulle finnas något på hjärtat :)
Kram från mig o Johan

Svar: Njut på, snart är det tillbaks till verkligheten som gäller..! Kram
Lotti Hed

2012-12-31 @ 10:26:44
Postat av: Karro

Härligt! Har varit väldans tråkigt att inte kunna inleda varje dag med nytt inlägg från dig! Mysfa-an, kom tillbaka!!!

Kram och gott nytt!!!

2012-12-31 @ 13:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0