Tack själv, goa unge!

Kvällens tack från Nelly:
"Tack för att jag fick följa med till mormor och morcharr och ge Wanna Win äpplen!" 
En god vän (vi kan kalla honom Brian!) sa härom kvällen att han läst något i stil med att de som har förmågan att uppskatta saker och ting, har lättare för att vara lyckliga. Det är kanske därför min PT vill att jag varje kväll skriftligen skall svara på frågan "Vad är du mest tacksam för idag?"... 
 
I veckan var jag på NK en stund med Linn och Julia. Det var första gången jag åkte till stan med dem sedan de var små..! Scary men det gick jättebra! Imorgon tänker jag mig ett första öppna förskolan-besök i Billdal, bara vi tre! Om det går bra, skall jag höja ribban och ha hemma Nelly från dagis på onsdag för att åka till öppna förskolan i Askim med alla ongarna! (Om någon är ledig och sysslolös mellan kl.10-12 på onsdag, kom gärna till Minstingen i Askims församling! Fika och sopplunch, lek och sångstund!  ;) )
 

Kommentarer
Postat av: Ankan

Tack för att jag får vara gudmor till världens godaste unge! Tack för att du bloggar!

Svar: Tack för att du är världens bästa gudmor!
Lotti Hed

2012-08-27 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0