Tack för inatt!

Egentligen känner jag såhär:
Förbannade j-a skitnatt, nu småungar får ni f-n skärpa er och ge mig en chans! Det är INTE, jag repeterar INTE okej att stöka oavbrutet från 21-04! Två timmars sömn innan Nelly vaknar kl 06. Och sen är det tänkt att jag skall funka som mamma?? Tur att PT:n jag träffade igår sa att man kan högintensivträna även om man får alldeles för lite sömn...
 
På måndag är första riktiga mötet inbokat, då skall det vägas och göras diverse tester för att se exakt hur illa ställt det är. Sen blir det att forma tydliga mål, och en plan för att nå dem! Och köra igång :)
 
Men tack för natten som sagt! Den avgjorde en liten inre tvist jag haft de senaste dagarna. På Borås djurpark insåg jag hur praktiskt det är att ha en ryggsäck. Jag insåg det eftersom jag inte har någon, och släpade på en massa grejer trots att jag bara hade ett barn med mig. Jag kollade på nätet och hittade direkt en jag gillade. Men att få hem den från USA kostar lika mycket som halva väskan, rena rånet!
 
Frågade på Wakakuu och Rag Lady om de kommer ta in den. "Eh, ne vi kommer inte ta in en ryggsäck, ne.."
Precis! Hur oglammigt som helst.
Kollade på flera nätsidor, och var på Frölunda Torg igår och kikade runt på andra alternativ, men jag vill inte ha en hurtig Fjällräven och inte en sportig Nike, och ingen elegant läderTiger. 
Så! Nu har jag försökt hitta en billigare, men inte gjort det.
Och som plåster på såren efter natten, har jag bestämt mig för att beställa den. Och man kan inte säga annat än att den är praktisk: flera småfack, tåligt material och det går att bära den både på ryggen och i handen ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0