Lydiga barn!

Igårkväll (eftersom jag ogillar felaktiga särskrivningar kan det hända att jag går för långt åt andra hållet, vet inte om "igårkväll" verkligen är ett enda ord, men men) var vi på mycket trevlig middag hos grannen, och P var hemma med småttingarna, som N kallar dem! Vi kom hem vid 22, och N somnade utan Alfons-processen på ungefär två sekunder :)
 
Och de små...
De har sovit utan ett pip i tolv timmar, till 06.00! Jag måste kolla med P om hon drogade dem och i så fall vad hon använde! Helt underbart! Jag själv somnade 23 och kl 03 vaknade jag och kunde inte somna om tyvärr, men det var inte helt fel att ligga på rygg och lyssna på tystnaden timme efter timme faktiskt. Nu har jag två små lärkor som kvittrar och leker så glatt så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0