Leka, pausa, leka, pausa...

Efter ännu en fantastiskt dålig natt för Linns del (och då givetvis även för hennes mammas del, underbart! Jag som skall ut ikväll!) fick det bli ett besök på vårdcentralen.

Nog för att jag blir säkrare och säkrare med att åka iväg med barnen själv, men små hjälpmedel som de kan äta och greja med utan min hjälp, gör det onekligen enklare. L hade inte öroninflammation som jag hade misstänkt. Bra! Men varför sover inte ungen då?


Vid lunch mötte jag pappa i Kba för överlämning av Nelly som sovit i Åsa. Hon kom springande mot mig, och kastade sig runt halsen på mig. Det finns så mycket kärlek i den lilla kroppen så jag måste svälja hårt flera gånger när jag tänker på det.


Medan N sov i sulkyn, fick jag till en bra shoppingrunda på Kungsmässan. Dock blir det blir svårare och svårare att handla barnkläder på H&M, Kappahl och Lindex. Om man inte vill ha Hello Kitty på alla kläder då. Suck. Tack och lov för Zara! De har fortfarande kläder utan tryck för gammalmodiga människor som jag!


Nu leker vi i "Barnens värld" (efter att vi låtsats att det är lördag och tokat till det med en, japp, Hello Kitty-glass!). Det var längesedan jag åkte rutchkana för att inte tala om lekte i bollhav! Kul men svårt att ta sig fram genom alla förb... bollar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0