"Jag vill vara ifreeeed!"

Nelly, liksom alla andra barn, har en tendens att komma ihåg vad man säger och härma. För ett tag sedan ville jag toka till det och få gå på toaletten utan sällskap och försökte förklara för henne att jag ville vara själv en stund, jag ville vara ifred. Det tog ett tag, men nu accepterar hon det och stänger dörren (men öppnar den gärna flera gånger) efter mig när jag går in i badrummet.
 
 
Med två småungar som kryper efter henne och drar i hennes hår och så vidare, har hon insett att det är rätt så nice att få vara ifred en stund. 
Sådan tur att vi köpte lekhagen till Linn och Julia som vi använde typ tre dagar i somras. Den kommer till pass nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0