Jag vill ha mer!

Fest! Mer fest! MER FEST!
Men det kan jag ju inte nämna som ett av höstens mål nu när jag svarar på 22 frågor inför eftermiddagens målsökningsmöte med PT:n Renato..!
Sommaren har bjudit på betydligt mer partaj än på länge dessförinnan (eftersom jag varit upptagen med att amma dygnet runt i mitt lilla ide), och det har jag ju konstaterat innan; att ränderna inte gått ur zebran. Fest är bäst ;)
Helgen bjöd på en mycket lyckad 40-årsskiva med glada partydjur, mycket dans till bra musik och en hel del annat, i en trivsam inramning. 
 
Idag är Nelly tillbaka på dagis, efter 6 veckor hemma. 6 härliga, men krävande veckor! 6 nya små barn har börjat på Cassiopeja, så jag är helt inställd på att vårt räckmackeupplägg med att P har fått lämna N kl.08 istället för att jag skall lämna henne 09, kan komma att...ändras lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0