Gott!

Sempers smoothie är gott! Tycker Linn och Julia. Det är en av få saker som inte finns på grymma mat.se där vi handlar (bra utbud, bra priser, ingen leveranskostnad och lägger man ordern senast kl.23.59, kommer maten dagen efter!), så det gäller att handla ordentligt på Ica då och då.
 
LCHF-käk är gott, tycker jag! Känns mycket ovant att hälla i vispgrädde i köttfärsen, och i kaffet och...
Men turkisk yoghurt med solrosfrön och linfrön var faktiskt helt ok, jo gott till och med!
Nu är det bara fetast fetast som gäller, tydligen skall man käka fett för att kroppens bränsle, som förbränns, skall vara just fett, och inte glykos (eller vad det heter) som man får i sig om man kör creme fraiche light och kolhydrater och så vidare...
 
 
Jes, jag vet att jag är sen som vanligt, alla andra har ju koll på LCHF sedan länge, men jag trodde bara det var en diet bland alla andra. För tillfället köper jag det rakt av! (Min PT är även en bra säljare ;) ) Fast det betyder verkligen inte att jag ämnar följa det rakt av... Ikväll t.e.x. så blir det tjejmiddag på Miss Sophie, och då blir det ju vin och från menyn det som verkar godast!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0