Delad glädje är dubbel glädje

För de i badkaret, men även för de utanför som slipper bli helt nedstänkta som förr när det badades i lilla baljan!
 
Idag var dag två på dagis efter sommarlovet, och samtidigt dag ett med de nya rutinerna, dels att jag lämnar N kl.9, och dels att N går till dagis utan blöja! Första blöjfria dagen har löpt 100 % olycksfritt! Snart har man bara två blöjbarn, gött e det!
 
Och gött e det, för att inte säga fuckin' fabulous, att Lundell ger sig ut på höstturné! 23 november blir en underbar kväll!
 
Och nu är resan påbörjad..!
15 december skall måttbandet runt magen...inte visa det det gör idag (92 cm), utan 85 cm, om inte mindre. PT:n sa att jag måste ha tränat (och kört den nya, mer sunda kosten) i ett par veckor innan man kan se hur kroppen svarar på förändringarna. Träningen börjar 6 september. Jag funderar på att lägga ut ett "before"-foto här för att ytterligare motivera mig, så att jag 15 december kan lägga ut ett "after"-foto där man ser någon skillnad.
Måste fundera på det lite till, känner jag när jag ser fotona :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0