Dags för sele?

 Det var längesedan Julia ålade sig ur Bumbo-stolen. Då satte vi henne i en "stol-på-bord" som jag tänkte var smidig för att den inte tar så mycket plats. Men den är i tyg och blir rätt läbbig av alla matrester.
Den senaste tiden har hon suttit i en vanlig barnstol, men när jag vände ryggen till i 10 sekunder fann jag henne stående, tittandes ut genom fönstret bakom sig! Vad skall jag nu hitta på?!
Jag är rädd att hon inte bara är grymt lik Nelly, utan t.o.m. ännu klättrigare och djärvare och påhittigare...
 
Det har varit en lugn dag, jag har varit ensam hemma med L och J, det sker väldigt sällan. N hämtades av mormor imorse och sover över hos henne på Mollösund. När hon kommer hem imorgon är jag ensam med alla tre, det blir allt annat än lugnt..!
 
Skall bara läsa liiite i boken "En nästan vanlig man" innan jag attackerar kudden, den är spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0