Bordsskick och ninna ninna ninna...

Jag var inte fyrabarnsmamma särskilt länge igår innan P kom hem. Det var bra det! Man kan ju vara väldigt goda vänner men ändå bråka ordentligt om en rosa dockvagn...!
Bordsskicket var lite sisådär, men man får väl välja sina strider ;)
 
 
Idag kom ett par böcker på posten. Dagens boktips kan man säga! Fast jag har inte läst dem. Men jag liksom VET att de är bra!
"Grannen" är fortsättningen på den mycket otäcka, men underhållande "En nästan vanlig man", Jesper Juul skall tydligen vara någon slags guru inom barnuppfostran och dylikt, Kostdoktorn som skrivit "Matrevolutionen" likaså men inom LCHF-kulturen, och "Göra kärlek"... Den tror jag bli intressant! 


Jag håller fast vid att jag skall ha Nelly hemma från dagis imorgon, och ensam ta med alla tre till öppna förskolan i Askim. Därför är det läggdags ungefär...NU! (skall bara beställa en liten byrå till hallen först ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0