27 sånger är 20 för många!

Om en dryg timme skall jag leka fyrabarnsmamma då Nellys kompis Doris kommer och leker efter att de lekt hos henne en stund efter dagis! Och nej, jag har ingen hjälp idag. Pernilla är ledig och kommer tillbaka på torsdag.
 
Det gick bra med Linn och Julia på öppna förskolan!
Men jag blev påmind om varför jag slutade gå i Billdal när N var liten. Sång"stunden" innehåller 27 sånger! 27! Och många har en massa verser! Det är ju ett skämt. Vilken unge mellan 0-1,5 år har någon som helst behållning av att man sitter och sjunger 27 sånger? De vill sitta still i ungefär 6 sekunder, sedan har de tröttnat. Tacka vet jag Askim! Där är dessutom kaffet klart när man kommer, och det finns alltid hembakt kaka till! Inte för att jag skall äta det, men... Jag kan ju njuta av atmosfären ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0