Underbart är kort

Nu har jag två timmar för mig själv. Det kan bli mer, men inte mindre. Per vilar med de små, morfar vilar med Nelly.

Och då ställs jag inför dagens första fundering:
Ska jag börja med en lunch bestående av bacon/kyckling/avocado-sallad och till det ett glas torrt vitt? Eller ska jag börja med en stunds läsning i solen?

Det återstår nu ett halvår av föräldraledighet innan jag ska börja jobba utanför hemmet. Jag ser fram emot att börja jobba utanför hemmet.

Det enda som stör lite grann är det faktum att semestern är så kort. Två veckor i solen svensk vintertid, jag har svårt att se att vi slutar med detta ljuvliga upplägg. Då återstår ynka tre veckor för resten av året!

Jaja, det var längesedan jag slutade tycka matte var favoritämnet. Det blir en sallad, ett glas vitt och ev Ritter-choklad på det. Skål!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0