Sommaren kommer tidigt i år!

Idag kom Nellys kompis Doris och lekte en stund, hon hade med sig paket och sjöng för Nelly, och innan hon gick hem ordnade vi en fiskdamm! Man får gottgöra så gott det går att det inte blev något treårskalas :)

Nelly följde Doris och hennes mamma ner till hallen när de skulle gå hem, och jag hörde Isabel säga "Ha en härlig semester!" och Nelly svarade "Tack!", varpå hon galopperade uppför trappan, hojtandes "Mamma ska vi åka på semester?"
Vi hade inte tänkt säga något förrän till helgen, men nu blev det ju som det blev. 
Om en vecka njuter vi på Gran Kanaria, tillsammans med mormor och morfar och farmor! Två veckor av sol och värme och bad och lek, jag längtar! Jag längtar t.o.m. till after beachen med Lollo och Bernie, och alla andra aktiviteter som ordnas och som Nelly kommer älska! Och även om det är after beach med barnsånger, för barn, så är det ändå after beach! Och jag älskar after beach! 
 
 
 
(bilder lånade från ving.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0