Men hur svårt kan det va?

Att koppla av?
Vill gärna bli brun, men kan inte komma på något i livet som är tråkigare än att ligga på rygg och sola. Om man inte har musik i öronen, och det har jag inte.

Ställde klockan på 30 min för att tvinga mig till en chans att slippa bli tagen för spöket Laban. När jag smuttat (läs hällt) i mig ölen och njutit (läs kastat) i mig godispåsen, återstod 27 minuter. Kollade klockan, Facebook och Aftonbladet femtioelva gånger innan jag gav upp och la mig på rygg. Med tio minuter till godo.

Hur som helst, vi har det gott!
Nelly är tveklöst Lollos och Bernies största fan, och de busar extra mycket med henne varje morgon till frukost. Sen är det bad som gäller tills läpparna är mörkt blålila på en skakande liten lycklig kropp.
Morfar och Per tampas vid pingisbordet, mormor och farmor rockar loss till vattengympa, Julia gillar att gräva i sanden och Linn gillar att leka med bollar. Och jag njuter av en stund (på mage) i solen.
Det är varmt och vackert; blå molnfri himmel, sol och 22 grader. Som en bättre svensk sommardag. Bara 6 månader kvar!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/3800179/images/2013/pic_50f2bb92ddf2b315dfa2fbf6.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Söt-ongar!

2013-01-13 @ 18:07:45
Postat av: Brian

Lollo e ju sååå gay!

2013-01-15 @ 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0